Известие

Collapse
No announcement yet.

Хидравликата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от volkan
    Говоря за хидравличното масло. Защо да е нереална скоростта не можах да разбера? Тя обикновенно колата под 150-160 на прави отсечки не е падала да ти кажа Имам няколко клипчета с 200км/ч, ще гледам да ги кача в най скоро време някъде. А маслото ми се струва, че капе от гарнитурата на хидравличната помпа, та се чудя ако я отворя дали после мога да я събера???
    Не се вързвай толкова . Все има някой поганец дето е невярващ.
    По километраж с 2,0л TS 8V съм вдигал 225 км/ч с гуми 14 цола размер по спецификация на автомобила.
    Ако това не се възприеме - разстоянието от КПП на изхода на Шумен преди надолнището с остър десен завой преди качването на магистралата до табелка Варна = 28 минути по часовник . Който не вярва да сметне сам.
    Колата 160 км/ч не ги усеща , моторът пък никак.
    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

    Comment


    • #32
      Добре де, нека да приемем, че новото масло е било по рядко и затова капе от там дет не трябва! Преди седмица бях видял някъде добавка за хидравлично масло ( уж спирало малките течове), та въпроса ми е има ли смисъл да пробвам с добавки и темподобни за да спра малкия теч който имам, или да почна да търся нова помпа? Дори да е временно пак ме устройва докато посъберем пари за евентуална нова такава, но се питам дали тези добавки няма да имат негативен ефект и върху други части от хидравликата?
      Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
      ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

      Comment


      • #33
        Ако си сигурен,че е от гарнитурата,свали помпата и я дай на ремонт,най-добре ще направиш...а що се отнася до добавките - слагай,не се притеснявай.
        В случай,че на някой не му е ясно какво е средна скорост http://www.mansfieldct.org/Schools/M...locity2003.htm
        Поздрави
        '99 156 1.9 JTD SP3

        Comment


        • #34
          За гарнитура която струва 5 лева и 20 кинта за труд хич не си помисляй за добавки.За теч от гарнитура да си прецакаш помпата или рейката си е чисто самоубийство.Хидравлика работи под доста голямо налягане така че теча ти е основателен.Това не ти е радиатор на 1 атмосфера или гарнитура на картера където няма кой знае какво налягане в следствие на поиздухан мотор.
          Върви при някой де ги разбира помпите да ти я оправи.
          Ако не бързаш толкова слагаш една бутилка АТФ в багажника и доливаш,но си е за ремонт работата.


          ...Всички разправят да се избягва само Пристата, ама и с нея колите не съм видял да имат проблем, ако помпата е ОК...
          Карам Мерцедес 123 и на хидравликата съм с Приста и няма проблем.Скоростите са ми автоматични и там също съм с Приста ATF DII и си работят перфектно вече 35 000 км,а специялно на автоматичната кутия ако маслото е калпаво веднага започва да работи неправилно.Така че това за АТФ-а на Приста са глупости че не е хубаво.
          Преди около седмица сменях на 146-цата маслото на скоростите.Миналата година са наливали Тутела но явно е било менте понеже предавките трудничко включваха и на 5-та виеше леко.Сега му ръчнах 80W90 пак на Приста и кутията млъкна и превключва осезаемо по-плавно и лесно.Дано не е прозвучало като реклама,просто го казвам понеже ми направи впечатление мнението на колегата Миро.
          MB W123 240D
          Alfa 146 2.0 TD

          Comment


          • #35
            Голям проблем!! Оказа се, че не капе от гарнитурата а от семерингата на хидравличната помпа. Кажете моля ви се дали се сменя само семерингата или да почвам да търся нова помпа. И ако се сменя колко ще ми излезе смяната или евентуално новата помпа като цена?
            Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
            ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

            Comment


            • #36
              Здравейте..........
              само да вметна по повод маслото на хидравликата за 155-ца та!
              Откачате бялото казанче, накланяте го да изтече, палите мотора и въртите с всичка сила....така изтича и останалото!
              след това пълните и повтаряте процедурата с въртенето..........и се радвате на леко въртене!
              обаче побира около 700-800грама а не както прочетох 1литър и нагоре!

              с това мога да помогна!
              ITA - това е страна, в която хората живеят с чувство за красота и естетика, и правят нещата такива.
              EX-Alfa Romeo 155 1.7 T.Spark 8V/ from-1994

              Comment


              • #37
                Здравейте! Вчера си направих регистрация във форума и сега ми остана време да споделя един проблем,който отскоро моята прекрасна кола /Алфа Ромео 155/започна да ми създава с хидравликата- първо в един момент воланът отказа да завива и когато отворих капака, видях, че казанчето е празно.Оказа се ,че единият от маркучите под казанчето има огромна дупка и всичкото масло е изтекло от там....Смених маркуча, налях масло АТФ и си помислих,че няма да имам повече проблеми. След една седмица обаче, отново чух ужасния звук/като първия път,когато изтече цялото масло почти/, след поглед под капака се оказа, че е изтекло малко количество от маслото/съвсем малко под минимума/, долях и сега пак си мисля да нямам проблем....Но този ситуацията,когато едно нещо в един момент работи, а в друг - не, ме притеснява....Моля ви, дайте съвет задължително ли трябва да ходя отново на майстор или да чакам отново момента, в който няма да мога да завивам и тогава да ремонтирам... все пак ми се налага да пътувам и извън София, и извън България...Благодаря предварително!
                П.С. Опитах се да си проверя VIN-а, но нещо не се получава - не разбирам къде е грешката....

                Comment


                • #38
                  ATF на OMV става ли за нещо ?
                  AR 155 2.0 16V Never Forget You
                  AR 166 2.4 JTD

                  Comment


                  • #39
                    Да възродя малко и тази тема.Миналата година смених хидравличната помпа защото старата виеше.Преди два седмици смениха семерингите на сагашната помпа защоте започна да тече и съответно промих системата преди да налея новото масло и всичко беше ок до перди няколко дни когато времето захладня и забелязах,че при студен двигател вие помпата силно а ако завъртя волана вие още по-силно и воланът е твърд.Като поработи колата проблемът изчезва.Но докато е студена хидравличното масло избива през отворът на капачката на казанчето.Казаха ми,че трябва да сменя и маркучите за високо налягане но реших първо да се посъветвам с Вас защото ми писна да давам пари по тази кола а тя все да неработи
                    Alfa 155 2,5TD

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ванката Покажи съобщение
                      Вас защото ми писна да давам пари по тази кола а тя все да неработи
                      И на мен но пък си я карам с голям кеф.
                      Маркуча за високо налягане е само един. Наистина е възможно отвътре да се "разплете" и да пропуска недостатъчна течност или никаква. Имах такива проблеми със спирачни маркучи, които изглеждат нормално, но не връщат спирачното масло обратно и така запалих 2 чифта накладки, защото за се разложили и разплели вътре. Успех и сподели какъв е резултата.
                      П.С. Виенето на помпата е от недобре обезвъздушена система или ниско ниво на хидравл. течност
                      Last edited by vaklinator; d.m.y г., 21:21.
                      Alfa 155 2.0TS 8V '93
                      sigpic
                      VW LADAVAGEN '81
                      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                      Comment


                      • #41
                        П.С. Виенето на помпата е от недобре обезвъздушена система или ниско ниво на хидравл. течност[/QUOTE]

                        Ами мисля,че не е от това защото би следвало да го прави и при топъл двигател а го прави при напълно студен двигател тоест когато колата не е палена от поне 5-6 часа като виенето продължава 3-4 минути и след това спира а нивото на маслото сие ОК
                        Alfa 155 2,5TD

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ванката Покажи съобщение
                          П.С. Виенето на помпата е от недобре обезвъздушена система или ниско ниво на хидравл. течност
                          Ами мисля,че не е от това защото би следвало да го прави и при топъл двигател а го прави при напълно студен двигател тоест когато колата не е палена от поне 5-6 часа като виенето продължава 3-4 минути и след това спира а нивото на маслото сие ОК[/QUOTE]

                          Значи помпата ти неструва Тичай за нова, тази е дала фира пък и невиждам никаква връзка между температурата на двигателя и хидравликата
                          Last edited by vaklinator; d.m.y г., 23:22.
                          Alfa 155 2.0TS 8V '93
                          sigpic
                          VW LADAVAGEN '81
                          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                            пък и невиждам никаква връзка между температурата на двигателя и хидравликата
                            единствената връзка е промяната на визкозитета на атф-а спрямо температурата!


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #44
                              Странното е че и моята 164-ка взе да вие последните 2-3 дни като стана студено, като загрее няма проблеми. Тази сутрин запалих и след една минута отворих да погледна и установих че течността се е разпенила в казанчето. Долях 100 грама АТF на ОМВ (такъв имаше под ръка) Другото което установих е че сутринта като виеше преди да отворя капака завъртам волана в крайно положение и колата гасне, като загря няма проблеми с виене и гаснене! да спомена че лятото губеше хидравлична течност (бях на морето - закарах я на Радо В Поморие и се оказа спукан маркуч на хидравликата - беше сменен и всичко заспа) сега се чудя дали проблема не е в хидравличната течност ОМВ - понеже като доливах тази вземах от бензоностанциите)
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment

                              Working...
                              X